buse9696 Daha öncede kullanmıştım bu 2. Şişem ama aldığım yeni şişe tortulu gibi geldi normal mi? Kullananlar varsa lütfen yazabilir mi ??
durukusunannesi_ buse9696 evet bizimki de öyle soğukta durunca öyle oluyor vermeden önce dolaptan çıkarıyorum ben eskisi gibi sık kullanmıyoruz artık diye dolapta saklıyorum