Kızlar erkek bebeğim var, Sleepy 1 numara kullanıyoruz ama her çiş yaptığında üzerine geçiriyor. Bezi ben annem eşim herkes bağladı denemek için acaba yanlış mı yapıyoruz diye ama güzelce bağlıyoruz yine kaçırmış oluyor. Yan yatırıyoruz pipisi bez dışına mı geliyor acaba bilemedim. Tavsiye verir misiniz ne yapmamız lazım