Merhaba hanımlar 3 buçuk yıl oldu kirada oturuyorum.Ev sahibi kendim gelcem diyerek evden çıkmamızı istiyor. Arnavutköy de kiralar en az 9 10 bin lira. Biz şuan 4 bin veriyorduk. Ev bulduk borç harç sözleşmeyi yaptık neyse.. Asıl sorum şu , eğer ev sahibi kendi gelmeyip başkasına kiraya verirse ben dava açabilir miyim, kazanma şansım olur mu ?İhtar falan çekmedi sözlü hepsi. Bilginiz varsa yardımcı olur musunuz ?