Güzel anneler kızım 3 ay 21 günlük onunla konuşmaya oyun oynamaya çalışıyorum, şarkı söylüyorum,Çıngıraklı ve peluş oyuncaklarımız var onları sallıyorum eline tutturmaya çalışıyorum. Zeka katlarımız var onları gösteriyorum. Kitap okuyorum. Kucağımda gezdiriyorum, dışarı bakıyoruz. Hepsi o anlık sürüyo. Sürekli mızmız sürekli ıı-ıı halinde güldüremiyorum bile. Karşısında maymun oluyorum onu güldürebilmek için ama yok. Bi sabah yeni uyandığında mutlu güler oynar bir de akşam 19.30’dan sonra eşim işten geldiğinde Eşime karşı gülücük atıyor ses ediyor oyun oynuyor gülüyor. Saat oluyor 21.30’da da uykuya geçiyoruz ama. Gün içinde sürekli mızmız. Artık Sabrım dayanmıyor. Beynim o seste yoruluyor. Sadece anne sütü alıyor ve onuda gündüzleri red ediyor sadece uyuduğunda emzirebiliyorum.