fa_sena_y bizim kedimiz de aynı şekildeydi. Asla kabullenmedi… Aynı odaya dahi girmedi, girerse de çişini yapti her yere… Mesela yatak odasında yatıyordu, ben odaya girince çişini yapıyordu kapı arkasına…
Hamileliğimin üç ayı annemlerde kaldım, serklajliydim. Kedimi de götürmüştüm, annemlere geri götürdüm… Orası bahçeli, koca ev … Şimdi yavruladi, dört Miniş bebisi oldu 🥰 keyfi de yerinde, oğlumu da tirnaklamiyor, oraya buraya çiş de yapmıyor.