Merhaba ben iki yıldır kızıma kendim bakıyorum ücretsiz izne ayrıldım mecbur çalışmaya başladım ama annem öğle uykusunu uyutamıyor çocuk perişan oluyor ne yapmalıyım nasıl alışacak ne zaman alışır önerileriniz var mı 🥺🥺🥺🥺 bu arada annemle arası çok iyi güzel oyun oynuyorlar parka gidiyorlar ama uyumak istemiyor uykusu çok geldiği için de mızırdanmaya başlıyormuş