Doğduğundan beri park yatakta yatıyoruz küçükken anne yanı yatağıyla koyuyordum sonra direk yatırmaya başladım tabi şimdi biz alt kademeye aldık 11 aylığız valla çok rahat ben yengemde bi kere ahşap yatağa yatırdım direk kafasını vurdu birazda deli yatıyor kendini bi oraya bi oraya atıyor park yatakta öyle bir sorunumuz olmuyor. Başının altına diyorsanız ben yastık kullanmıyorum önerilmediği için