Merhaba bebeğim 2 güne tam 2 aylık olacak.1 hafta önce doktora götürdük kilo alımı iyi mamayı kes dedi.ama ben kesemiyorum.ana öğün zamanlarında veriyorum 50-75 falan yiyor.vermezsen susmuyor ağlıyor uyuyamıyor.merak etdiğin şu ki eğer üst sınırıda geçerse kilosu ne olur? Bakınca sadece yanakları var.elleri ayakları öyletombik değil.boyuda 61cm.genetik olarak iri bebek dedi kafa ölçüsüde daha büyük.ama kilosu için endişe ediyorum