Annelerim ,bebeğinde kalca gelisim geriliği olup;sonradan iyileşen var mi? Böyle mi kalıyor?
16.ayda yürüyünce farkettik.sol kalca sağa göre çok az geride.doktor tabanliga gerek görmedi ama ortopedik ayakkabı aldik.kemik suları yemeklerine kattım.abur cubur hiç vermiyorum. 20 aylıkken Doktor getirin demişti ama başka şehre gitmiş. Biz de burada bir doktora gösterdik O da dün Yok sağ Kalçada var dedi.iyice şüpheye soktu.ağlaya ağlaya çıktım. Sonradan başına gelen fark eden var mı düzelen Var mı