Fatma1207 Doğum yapalı 43 gün oldu ve korunma yöntemi olarak deri altı implant istiyorum aranızda yaptırıp memnun kalan varmı ne yapmalıyım doktor önerdi ama buraya da yazıp kullananlardan duymak istedim lütfen yardımcı olur musunuz?☺
Ysgl26 Fatma1207 ben ysptırdım 4 ay kanamam ve baş ağrım bitmedi.. gidip çıkarttırdım .. hiç tavsiye etmiyorum. Kullanıp ta hayrını gören duymadım zaten. Kimşnin kanaması bitmemiş kimi 3 yıl adet görmemiş
Feyzosumunannesi Fatma1207 Bende biraz önce eczacı kuzenime sordum taktırmak istiyorum spiral den cok korkuyorum 🥺 ne yapacağımı şaşırdım bebeğim 16 aylık olacak çok korkuyorum hala bir çare bulamadim
Ayferde Fatma1207 benimde aklımda var ama emin olamıyorum parada çöpe gitsin istemiyorum burda bekliyorum
Kuzeybabyy Fatma1207 emziren anneyseniz benim doktorum tavsiye etmedi,başka bir tanıdık doktorda çok yeni bir yöntem tavsiye etmiyorum dedi ben üç aylık iğne ile korunuyorum bi onu araştırabilirsiniz