seydusssduru merhaba allah sağlık sihhat versin. Yenidoğan eğer emziriyorsan 2 saatte bir emmeli. Sütün çok geliyor muhtemelen benim bebeğim de öyleydi. Fışkırarak agizdan burundan kusuyordu. Emzik verdim mecbur çünkü emme isteği çok fazlaydı. Bunun yaninda reflu yatağı var ondan edinmelisiniz. Fiyatlari da uygun. İlk 3 ay reflu yatağında yatırdım bebeği. Emzirmeden sonra gazi cikana kadar mutlaka gaz masajı yapmalısın. Yani emzirip hemen yatirmamak lazim. Bir de en cok dikkat ettiğim şey bebek sırt üstü yatarken basını sağa sola düzenli olarak cevirmelisin ani bir kusma anında yutmasin diye. Aylarca kusmugunu yutacak korkusuyla bir an olsun gözümü üzerinden almamistim :D benimki biraz abartiydi ama lohusalik psikolojisi napalim 😄😇