Yagmurcskn Vallahi benim antibiyotik kullanmadan geçmedi.. Lahana yaprağı sardım.. Sıcak suyun altında masaj yaptım kalıp sabunla canım acıya acıya hemde 😢 Koltuk altı emzirme yaptım bol bol.. Bide makineyle süt gelmese de sağdım sürekli.. Bunlar hafifletti işte mecbur doktora gittim çünkü çok çok ağır geçirdim ateşim falanda çıkmıştı 40lara