Kızlar selam bebeğim 12 aylık artık sofrada ne varsa yiyebilecek yaşta lakin her şeyi yemiyor ve iştahlı bir bebek de değil sanırım yemek seçiyor genelde çorba ve pilav ve et türü şeyleri kolay yiyor ama sebze yemekleri konusunda isteksiz sabahları ise peynir, zeytin vs gibi çeşitli kahvaltı öğünü yok sadece omleti güzel yiyor en üzüldüğüm şey de peyniri yememesi sizde durumlar nasıl ?