Merhaba, bebeğim 12 aylık ve bu zamana kadar aşırı yabancılık çekti tek başıma eşimle bakıyorum ailelerimiz ile aynı şehirde yakınlarda oturuyoruz haftanın belli günleri görüşsek de oğlum yabancı birinin kucağına ve ona bakmasını asla istemedi bende bu sebepten kimseye bırakamadım bu durum zaman içinde bebeğin kendi gelişimsel sürecinde bitebilecek bir şey mi yoksa bizim desteğimiz ile ağlasa da onu birilerine bırakarak aşabileceği bir durum mu ?