Mom59 Arkadaşlar kızım 20 aylık oldu 2 gündür öğle uykusu 30 dakika uyuyor.Önceden en az 2 saat uyurdu 12.30ta yatıyor 1 de kalkıyor geçici bir durum mu böyle olan arkadaşlar var mı nasıl düzeldi yardımcı olabilir misiniz