2 yaşında bi kızım var normalde hiç peşimden ayrılmaz ama şimdi dayısı bize geldi birkaç günlüğüne o gelince beni unutur 😂bende bunun hatrina tam da zamanıyken en azından menemen/sos tarzı bir şey yapayım dedim ilk kez yapicam nasıl olur bilmiyorum ama sizlerden ricam bana bildiğiniz en kolay en pratik en kısa süren yöntemi soylemeniz🙈 internette domatesleri dörde bölüp blenderdan geçirip sonra da kavanozlama yöntemini gördüm kabukları soymadan yani. Bu yöntemle kabuklar ağıza gelir mi emin olamadim