AnnaGloria hic az degil. doktor demedikce mamaya gecmeyin onun icin en faydali sey anne sutu, doktorunuz gelisimi az demedikce az mi kilo aldi zayif mi doyuyor mu demeyin isin uzmani doktor zaten az almis olsa size der kg alimi az mama destegine gecelim diye. Daha simdiden bu kadar dusunup kendinizi strese sokarsaniz sutunuz azalir gercekten yeterli olmaz. Gunlerin tadini cikarin cok dusunmeyin bol bol sarilin sarki soyleyin ninni soyleyin ciplak ten ile temasta olun. Doktor disinda cevreden kimseyi dinlemeyin moral bozmayin