ialbayrak98 Avent, nuk, kauçuk emzik ve bir başka model daha denedim tutmadı henüz 2 aylık. En fazla yarım saat tuttu. Hep öğürdü kusacak gibi oldu. Acaba ağzına büyük mü geliyor 3. Ayında felan tutar mı var mı sonradan alıştıran? Çok istiyordum tutmasını
Kzmoglum ialbayrak98 doğduğu gün verdim ağzına maşallah 3 buçuk aylık şimdi sadece uykusu gelince alır emzik
irmaks0 ialbayrak98 ay ben de her markadan aldım hiçbirini sevmedi, 2 ay 11 günlük şuan. Öğürüyor diliyle itiyor. Kauçuk olanı birkaç gün tuttu tekrar almadı. Şuan avent zorluyorum bir iki emiyor atıyor.
2mmom İlk aylar çok zor geliyor tutsun şu emziği de rahatlayayım diye düşünüyoruz ama 8.aydan sesleniyorum geçti gitti hepsi 🥲 iki kızımda tutmadı emzik çokta uğraşmadım tutmaması daha iyi sürekli temiz tut yenile falan bide onunla uğraşacaksınız