kardelen-123 Merhaba, bebeğim 5 aylık ek gıdaya başladık, çok da bişey vermedim aslında ama geçtiğimizden beri mama ve süt içmek istemiyor ama ek gıda yiyor. Böyle bi durum yaşayan oldu mu?
Wanderlust kardelen-123 dikkat edin birden ve sadece ek gida agirlikli beslenme tam gelismeyen bagirsaklari zorlar kabizlik yasarsiniz henuz tadim donemindesiniz sadece cay kasigi tatli kasigi kdr yemeli ek gida. Doktorunuza durumu anlatip danisin belki 1 ay daha ek gidaya gecisinizi erteler.