Ben önceleri çok katıydım bu tarz şeylere ama şimdi daha ılımlıyım memde uyusun en huzurlu en güvenli yerde ayrıca çalışıyorum evdeyken emerken uyuyor artık rahatsız olmuyorum bilmiyorum iyi bişey değil ama artık bende keyif almaya başladım bu durumdan