Bence gece için çok aralıklı değil ama gündüz 2 saate düşürebilirsiniz. Oğlum şuan 3 aylık sarılık olma riskini atlattıktan sonra hiç uyandırmadım o ne zaman isterse emziriyorum. Akşam 9 buçukta uyuyup sabah 6 7 gibi uyanır gündüz yarım saat 1 saat anca uyur uyanıkken saat başı emmek ister.