miniknefess Baby_5 bende de var baby&plus marka. Tertemiz sıfır ayarında çok kullanmadığımız icin 1000 tlye satıyorum isterseniz
Mazikeen Baby_5 2. El oto koltuğu çok riski daha önce kazaya karışıp karışmadığını bilemezsiniz bence çocuğunuzun güvenliğini 3 kuruş için riske atmayın
Gokturk_ Baby_5 bizim sadece kadınlar olmak üzere 0 ve az kullanılmış ikinci el atışı yapılan watsapp grubumuz var orda atıyorlar isterseniz sizde katılın bakarsınız geçen gün biri atmıştı
Gokturk_ Baby_5 watsapp grubundan daha iyi oluyor herkesin dolap hesabı varmı bilmiyoruz çünkü .Ama beğendiğiniz şeyi kişiyle iletişime geçip dolap hesabı varsa ordan göndermesini talep edebilirsiniz mesela