aileceksaskiniz hiç endişe yapmayın, regl olmak değil ama stressin etkisi daha olumsuz olur sütünüze. Regl olunca hormonal sebeplerle süt azalabilir, ama bu azalıp kalacağı anlamına gelmez, siz emzirmeye devam edin, maksimum 72 saatte normale döner süt. Doktorumun verdiği bilgi bu idi ve de aynen böyle oldu. Kızımı ilk regl günümde normalden biraz daha fazla bile emzirmiştim ben. Ben bebeğim 6.5 aylıkken regl oldum ama yaşım ,40. Daha erken yaşlarda hormonkarmdahanhareketli olabiliyor. Benim de bildiğim kadarı ile regl her an başlayabilir bu olmalı veya olmamalı diye bir şey yok. Bebeği 3-4 aylıklen yeniden hamile kalan var :))))