Termostat kullandık gecen sene. Evin içi 22 23 dereceydi bizim 1.0 tog kullandım yeterli oldu gayet. Üstüne ince bir örtü ortuyordum. İçine de bazen soguklarda penye pijama bazen direkt uzun kol zibin altına penye pijama giydiriyordum. Çorapsız kullandım, bu sene de çorapsız alacağım aynı markanin