ilkanneligim1107 ya size emzirme danışmanlığı almanızı öneririm, ben de bebeğim 1.5 aylıklen aldım ve 7.5 aylık ve hala emiyor. Mini mama desteğimiz hala var, ek gıda da var ama emiyor da. Daha çok yeni annesiniz bence emzirmenin dönüşü olabilir. Emzirme kesintiye uğtamışsa da bazen yeniden başlatılabiliyor çünkü.. en vüyğk önerim bu olur size, bebeğiniz.çpk küçük. Süt artımımor sap çay ilaç ile olmuyor maalesef oksitosin artırmanın yolunu bulurlar genelde. Kızım 7.5 aylık, size diyeyim ki o yetersizlik hissi asla geçmiyor.çğnlü birisi bişiy diyor ah tüh ben bunu yapmadım diyoruz ama bizler de aslında belki başkasının yapmadığı şeyleri yapıyoruz. O hisle yaşamaya alışıyor anneler. )) Ben kızım 2 aylıkken emzirirken şarkı söylerdim, renkli kolyeler takardım memedeki süresi uzasın diye çünkü uyuyakalurdı. Doktorumuzun reçetesi her gün muhakkak dışarı çıkarttım, ki kızım Ocak ayı doğumlu, karda kışta bile giydirip çıkarttım. Bu çok önemli, bol bol dışarı çıkarın, o çok şey öğreniypr onlardan, seslerden, görüntülerden çpk şey kazımaya başlıyor hafızasına . Ben her şeyi konuşarak yaptım kızımla ve sürekli ismini söyledim kızım çok erken ismine tepki verirdi mesela. Bu kartlardan aldım, o kartları gösterdim, hikayeler uydurdum hiçbirini anlamada da, kartları sağa sola kaydırdım horizontal hareket ettirdim ki takibi olsun gözüyle izlesin diye. Tummy time bol bol yaptırın ki kasları gelişsin benim kızıma doğumdan itibaren uaptırdım ben ve hep kafasını kısa süreli bile olsa dik tutabildi. Bunu sevmediği için kurmalı civcivler aldım karın üstğ zaman süresi uzasın diye.. Mama verirken, meme verirken, altını alırken, gezerken sürekli konuştum, bak kar, bak yağmur, brree hava çok soğuk, bak kedi, bak abla/abi, ağaç.. her eşyi söyledim. Renkli kartlar gösterdim. Bir süre sonra görme yetisi de arttığı için mesela özellike gün içinde kırmızı gibi renkler giymeye gayret ettim. Aynalarda şarkı söyledim. Yerde onunla uzandım. Beraber camdan baktık. Ne bilim, sürekli aktif tutmaya çabaladım uyanıkken. Benim çok bitkin olduğum anlarda da ana lucağında oyalanması için oyuncak verdim eline falan yan da müzik açtım.