Kızım 13 aylık olacak nerdeyse ve günün 20 saati emiyor sanki artık çok bunaldım ne yemek yiyebiliyorum doğru düzgün ne uyuyabiliyorum aşırı bunalıma girdim sürekli memede sürekli emmek istiyor emmese bile hep kucağımda tuvalete bile birlikte gidiyoruz odadan çıksam ağlayarak geliyor bende arada sinirle bağırıyorum sonra vicdan azabı çekiyorum ama artık göğüslerim su topladı resmen tükenmiş gibi gibi hissediyorum zaten hiçbir şey yemiyor kilo alma problemi var raporlu mama kullanıyor onuda içmiyor çokta hareketli mama sandalyesinde bile ayağa kalkıyor sabit duramıyor sanki memeden mi kesmeliyim doktora mı gitmeliyim gerçekten kafayı yemek üzereyim yardımcı olacak kimsende yok