izd senemikoo belki normalden uzun sürüyprdur ama üç delikli almıştım 6+ ay için habire boğazına kaçırıp öksürüypr herhalde yavaş akışa alışkanlığı var, öyle devam edicem kaldı ki zaten çok da fazla biveron vermiyorum