Kızlar 36 gün önce doğum yaptım genelde doğumdan sonra günaşırı kanama yaşadım ama öyle çok çok fazla değildi, üç gündür aşırı yoğun kanama yaşıyorum başım dönüyor kasıklarım ağrıyor sanki kanım çekiliyor gibi hissediyorum normal mi bu durum? Doktora gideyimmi