Merhaba arkadaşlar bebeğim 2,5 aylık 2 gündür büyük tuvaletini yapmıyor gazınıda alıyorum normal midir sizce ? Sadece anne sütü ile besleniyor
2 gün öncesine kadar günde 7-8 kez bez değiştirirdim 4-5 kez büyük tuvaletini yapardı yardımcı olur musunuz anormal durum var mıdır?