Gzdvnada Merhaba hanımlar bebeğim 4 aylık elimi sırtına koyduğumda biraz hırıltısı var gibi ama öksürüğü yok doktora götürdüğümde bir problem yok hırıltısı yok ciğerde balgam yok dedi ama ben korkuyorum yine de.Böyle bir şey yaşayan var mı aranızda
Gzdvnada Sarpsmomm ben de anlamadım ya sinirlerim bozuldu bir kere iki aylıkken ciğerlerine balgam inmişti onu hava ve antibiyotikle geçirdik ama o zaman öksürüyordu şimdi de öyle olmasın diye korkuyorum.tükürük kaçırıyor boğazına öksürüyor hemen hava mı versem diye düşünüyorum