Kızlar daha önce de post açmıştım 20 günlük bebeğim var ve çok kötüyüm ruhum daralıyo içim bunalıyo uykuya dalamiyorum oturduğum yerde duramaz oldum 40ın çıkınca geçer diyolar bu hormanlar ne zaman düzene giriyo bu süreç ne zaman geçecek yardımcı olabilecek var mı 40indan sonra geçmeyen de varmış çok korkuyorum hep böyle olcak diye yemek yiyemiyorum 😔