Kızlar sırt çantası satıyorum 2kere anca kullandım bayağı büyük ve çok cepli
Tertemiz hiçbir sorunu yok.
420 TL ye aldım.
200 e vermeyi düşünüyorum 🌸

Elimde bir tanede anne bebek çantası var düz siyah onu hiç kullanmadım geldiğinde fermuari bozuk geldi iade ile ugrasamadim direk yenisini aldım oda 200du
Hiç kullanmadim diye 130 a veririm 🌸🧚
