DenizKSancak ben genelde oyuncak alıyorum. Yaşına uygun, hani özellikle onlarda olmadığını bildiğim bir oyuncak ise… Bir arkadaşıma yeni doğumda mesela emzirme danışmanlığı hediye etmiştim :)))) işte puset oyuncağı olabilir, doğum günü partisi yapılacak ise işte atıyorum istediği hediye var ise hani veriyorlar ya magnettir ya da anahtarlıktır vs onları yaptırmayı teklif edebilirsiniz, istediği pastayı yaptırmayı teklif edebilirsiniz, ayakkabı alabilirsiniz genelde kıyafet çok ama ayakkabı daha az olur, ben bazen yurt dışında isem özellikle alırım bebekler için şeyler ne bileyim kıyafet değil de işte ülke desenli yastık kılıfları falan gibi şeyşer alır eve koyarım mesela bazen onları götürürüm :)