Önemsizdir diyenleri önemseme cunkü ben hep öyle yaptım. Herkes bebektir olur falan dedi ama normal değilmiş. Çocuk doktoruna hemen danış. Düşün bir çocuk 3 yaşında yeni geldi fiziğe doktor dedi geç bile kalınmış bebekten hemen tedavi oluyor bunlar. Oda bizim benekler gibi hep bir tarafa bakıyor çok nadir diğer taraf