Arkadaşlar merhaba doğum yapalı 43 gün oldu ama hala kanamam var ve adet olur gibi sıcak basması falan oluyor bu normal mi normalde 40 dolunca kanama bitiyormuş benim hala devam ediyor sizce neden olabilir doktora gitsem hangi bölüme randevu almam gerekiyor