Birberenannesi Bestiee bizim de 23 24 derece kışın geceleri geçen kış 1.5 tog kullandım altına uzun kollu zıbın ve patikli alt giydirdim rahat etmişti kızım
Bestiee Birberenannesi 40 ından sonra ayaklarını genelde hep çıplak bıraktım hele uyurken hiç giydirmedim ama bir kaç anne daha söyledi. En iyisi bende bi kaç tane patikli alt alayım 😊
Minmini Bestiee 24-27 derece aralığına 0.2 tog öneriyorlarr 2-2.5 çok fazla yine de siz bilirsiniz tabii
Bestiee Minmini 24 27 değil 23 24 derece oluyor kışın evim 🌸 27 derece evimin yaz sıcaklığı o sıcaklıklarda üstünü bile örtmedim salaş tshirt şortla yatırdım kızım çok terler benim 😊
Birberenannesi Bestiee evet canım çıplak ayak üşüyorsa ayakları sıkıntılı Bi durum. Benim kızımın çok üşüyor o yüzden giydiriyorum ben
Bestiee Birberenannesi normalde çok terleyen bi bebeğim var ama ilk kışımız nasıl olur hiç bilmiyorum. Bakalım ben aldım bi kaç tane patikli alt çok teşekkür ederim 🧡
Ipek-kizin-annesi Bestiee ben hep ayına uygun tulum aldım bu kış yine alacağım içine sadece kısa kol çıt citli atletle giydiriyorum evim ne soğuk ne de aşırı sıcak sabah kalktığında ter olmuyor
Bestiee Ipek-kizin-annesi çok şanslısınız ben bebeğimin üzerine tam olan dar bir zıbın giydirsem bile su içinde kalıyor hep bol giyiyoruz o yüzden ayrıca evimde yaz kış serin olduğu hali böyle 😮💨