Kızlar bebeğimle ilk kışımızı geçireceğiz. Gece uykusunda yatakta fırfır döndüğü için yorgan kullanma şansımız yok. Evim genel olarak serindir. Kışın 23-24 dereceler eşimle benim için ideal oluyor. Ama bebeğim için ideal olur mu bilmiyorum.
Normalde 1.0 TOG kullananlar bile oluyor kışın ama ben güvenemiyorum. 2.0 2.5 arasında kararsızım. Kaç TOG tulum almalıyım ? Bir de kızım 5 aylık beden olarak hangi bedeni tercih etmeliyim tulum bi tık büyük mü olmalı ?