ZeynepEceninAnnesii Kızlar kızım 4 aylık, sadece mamayla besleniyoruz maalesef.. Günde ne kadar su vermeliyim? Siz ne kadar veriyorsunuz?
melodininoglu Ay kızlar benim oğlum hiç içmiyor zorla kaşıkla veriyorum ağzına yarısını dışarı atıyor 💆🏼♀️🤦🏼♀️ Nasıl alıştırabilirim öneriniz varmı? Siz baya veriyormuşsunuz 🤷🏼♀️ZeynepEceninAnnesii
Mires ZeynepEceninAnnesii bence hiç su verme canım mama zaten suyla yapıldığı için gerek yok diyor doktorlar
melodininoglu Gamzeli2206 Ay kızlar benim oğlum hiç içmiyor zorla kaşıkla veriyorum ağzına yarısını dışarı atıyor 💆🏼♀️🤦🏼♀️ Nasıl alıştırabilirim öneriniz varmı? Siz baya veriyormuşsunuz 🤷🏼♀️
Batimoms ZeynepEceninAnnesii ben 50 cc yapiyorum gidip gelip mama oncesi sonrasi veriyorum 3 aylik oglum. Iyi ki de vermisim cok seviyor suyu ilerde su icsin diye dert edinmeyecegiz. Simdiden alissin
melodininoglu Batimoms Ay kızlar benim oğlum hiç içmiyor zorla kaşıkla veriyorum ağzına yarısını dışarı atıyor 💆🏼♀️🤦🏼♀️ Nasıl alıştırabilirim öneriniz varmı? Siz baya veriyormuşsunuz
Batimoms melodininoglu canim.benim ki de gunlerce kasikla itti tukurdu. Ben biberona koydum caktirmadan 2 3 yudum icti sonra anladi yine ittirdi ama.birakmadim yine 2 3 firt cekerken biberondan bagimlisi oldu. Simdi dolu bir biberon ver hepsini icer. Simdiden alissin canim ilerde kabizlik filan kolay gecer. Ben bugun.olmus mecbur kalmadikca su icmem sevmem yani. Kucuklukten alissaydim.keske
Gamzeli2206 melodininoglu ilk kaşıkla alıştırdım sonrada alıştırma bardağı ile verdim baktım onda zorlanıyor küçük biberon ile vermeye başladım çok içmiyorsa susamıyor demektir ilk 6 aya kadar benim bebeğim aşırı terlediği için sıvı kaybı oluyor o yüzden mecbur içmek zorunda almak istemediğinde biberon ile ağzına damlatıyorum
ZeynepEceninAnnesii Mires benim de aklım karıştı şimdi, ben öyle çok su vermiyorum sadece mamadan sonra bi tatlı kaşığı veriyodum ama böyle 10 cc 50 cc su falan verenler de varmış kafam karıştı 🙈
Batimoms ZeynepEceninAnnesii suyun bir zarari yok ki . Yeni dogana antibiyotik tedevisi yapiliyor kolundan serum.takiliyor da su ne yapacak canim. Ben 10 gunlukten beri veriyorum. Idrar yolu enfeksiyonu filan olmamasi icinde lazim. Ha anne sutu iciyorsa gerek yok ama mama anne sutu gidi degil. Su ve mama birbirinden kolay ayrismaz. Anne sutunu biberona koy su ve sut ayrisir 10 dk sonra ama mama oyle degil. Simdi biz kola iciyoruz o da sudan yapiliyor. Su gibi mi ? O zaman hep kola icelim.su yerine
Mires ZeynepEceninAnnesii çok yanlış 3-4 aylık bebeğe 50 cc su vermek ne demek böbreklerine zarar verebilir su doktorlar bile söylüyor sürekli ilk 6 ay sadece anne sütü diye... illa verilecekse 1 tatlı kaşığı yeterli olacaktır dediğin gibi.
melodininoglu Batimoms ah canım bizimki dilinin ucuyla tatmadan mamayı bile Almıyo sanki zehir vericem 😂 çok garantici 😂😂 deneyelim bakalım 💆🏼♀️
Deletedmom772 ZeynepEceninAnnesii 4 aydayik bizde.sadece mama aliyiruz maalasef bizde.1 gunde 30ml-90ml arasi su iciyo.gerçekde kendisi su istiyo.az verince aģliyo istiyo.
ZeynepEceninAnnesii Mires 50cc su bana da çok geldi ben dediğim gibi veriyorum canım bu ay doktor kontrolümüz var gidince sorcam ona da.