aysegul9323 SemaKa benim doktorum 1.5 sene yasak koydu🫣 ama tekrar hamile kalmak için sanırım bu süre yani bi de üstüne 9 ay😀
Hellloooo SemaKa en az 2 sene sonra diyor yani ben en azından 20 ye yakın doktora çıkmışımdır hepsi öyle dedi😂ama gel gelelim ki ben 3 senede 3 sezaryan oldum😂😂😂😂
SemaKa Hellloooo yaaaa gerçekten mi peki bişey oldu mu doktorlar bisey dedimi ben karnımdaki dikişin açılmasından korkuyorum
Hellloooo SemaKa ilk bebeğim 6 aylıktı 2. Bebeğim 7 aylıktı hamile kaldığımda😂 çok kısa aralarla 3 doğum yaptım