[silindi] kkbrylmazz 6 aylık 3750 doğdu 8200 tam doğum kilosunda 200 gr fazla sadece doktor çok normal dedi boyu 74 cm ve bebeğim hiç tombul değil
Aybarsesgin kkbrylmazz 🫣kızlar 2 aylık oğlum 7100 Gr 3300 doğdu emziriyorum benimki fazla ilerde sanırım
kkbrylmazz [silindi] ala ala benimkinin kilosu sizinkinden az ama yumuk yumuk tontiş görünüyor boydan mı acaba sizinki