Kızlar, xiaomi essential 2in1 robot süpürgem 1,5 yılın ardından arızalandı. Garantiye gönderdim. Pil döngüsü aşılmış diyerek benden 2433 TL ücret talep ettiler. Ürünü zaten 2500 liraya almıştım. Batarya değişimi garantiye girmesi gerekmez mi? Teknik servise ulaşamıyorum. Şikayet var’a yazdım. Başına böyle bişey gelen var mı? Ödemek zorunda mıyım bunu? Nasıl çözüm bulabilirim?