Arkadaşlar uzun bir süreçten geçtik kendim evde uyku alışkanlıklarını düzenledim neredeyse desteksiz uyuyor kendi beşiğinde diyebilirim emziği saymazsak. Neyse bu alışkanlıklar oturdu da ara ara sabahları yaşadığımıx benim uyanamsmamdan dolayı ben bizim yatağa alıyorum babası işe gitmiş oluyor yatskta oynuyorux ediyoruz sonra uyuya kalıyoruz bazen emzirirken ben uyumuş oluyprum br uyanıyorum bebeğim arkasını dönmüş yatıypt felan sizce hemen bozulur mu edindiği alışkanlık? Yani emerek mi uyuya kalıyor bilmiyorum çünkü ben uyuya kalmış oluyorum çoktan ama uyandığımda da memede olmuyor bilmiyorum ya inşaallah bpzulmux sürekli olmuyor zaten