Yunusluemre ben 6.5 aylıktan beri veriyorum. Muz, pekmez/keçiboynuzu özü ve olgun avokadoyu ezin veya robottan geçirin. Bu bazın içine ister labne, ister lor, ister bebe bisküvisi, ya da yumurta ne isterseniz olur. Ben biraz yulaf lapasıyla açıp veriyorum bazen. Yaşına göre ceviz vs de eklenebilir. İstediğiniz unla yaptığınız muhallebiye de ezip katabilirsiniz. Keçiboynuzu umuyla yapıyorum ben. Muz kakao ve avokadoyla puding şeklinde de verebilirsiniz 1 yaşta kakao veriliyor mu bilmiyorum ama🫣