Arkadaşlar merhabalar. Oğlum şuan 6bıcuk aylık oldu beni de emiyo cok şükür ama ek gıda sanırım pek istedgm gibi gitmiyor ya da ben daha başka umdum🤔 yeni yeni yiyoruz ama sanki cok iştahı yok ölesine yiyor. Ve cok az. Cabuk sıkılıyor mama sandalyesinden kalkmak istiyor. Bazen ağzındaki püskürtüyor. Bu durum zamanla değişir değil mi yani tatlarını aldkca kendisi büyüdükce farkına vardıkxa biraz daha yer die umud ediyorum🤲🏻 kendimi şu aralar öle telkin ediyorm. Tüm yavrular yesin annelerini hic üzmesin inşallah. Cünkü gercekten zor oluyormuş. Herkese sağlıklı bol iştahlı günler🤗