Bebeğim 4aylik doğumda küvezde kaldığı için nöroloji takipli ilerliyoruz,ben dikkat ettim hatta bununla alakalı bı post açmıştım bebeğim sol elini çok aktif kullanıyor hızlı hızlı kaldırıyor vuruyo açıp açıp kapatıyor mesela emerken sol eliyle denk gelen herşeyi kaşıyor ama sağla bunları yapmıyor dün nöroloji doktoru normal bulmadı sizde de var mı bu durum kızlar canım çok sıkıldı