Birkaç gündür boğaz ağrım var biraz gribim.
Son 2-3 gündür bebeğim sanki aktif emmiyor öylesine emiyor sanki süt gelmiyor gibi hissediyorum. Emerken de çok yutkunma sesi almıyorum. Birde şunu alışkanlık edinip oyuna çevirdi. Memeyi çekiyor üç dört kez sonra bırakıyor bırakırken şaap diye bi ses cikiyo hoşuna gidiyo gülüyor üst üste yapiyo düzgün emmiyo😓
Ama huzursuz değil ağlamıyor da uyuyor da.
Ama sanki karnı yumuşacık gibime geliyor.
Eşimde çok mama yanlısı değil vermemi pek istemiyor napsam bilemedim. Çocuk emmiyor düzgün aç bence mama verelim diyorum. Aç olsa ağlar durmwz uyuyamaz diyor 3 ay 4 günlük