gulsn Merhaba bebegım 55 günlük bebelac gold kullanıyorum kakasına zorlanıyor bugün dr götürdüm 2 3 gunde bır yapması normal dedı ama mamayı aptamıl prosyneo kullanabılırsınz dedı bebelac çok stok yaptım aptamıl kullanıp memnun kalan var mı
Ceycey001 gulsn aptamilin tek o maması gğzel ve bize yaramıstı gaz yapmıyo ama heryerd ebuöunmuho diye degistirdşm