Kızlarre bebeğim 8,5 aylık çokmdüzenli uykusu vardı. Akşamları en geç 8 de gece uykusuna giriyordu. Son 3-4 gündür 7 gibi uyku sinyalleri veriyor bende 7.30 gibi uyutmaya başlıyorum dalıyor ve 40 dk sonra uyanıyor. Daha sonra uyumuyor uykusu var uyuyor tam daldı derken tekrar uyanıyor ve bu süreç 10-10.30 a kadar dwvam ediyor. St dişler kabarmış diş çıkarttığından böyle olduğunu sanıyorum amaa bu durum beni çok geriyor. Zaten akşamları kendime ayırabildğim 2-3 saatm oluyor böyle o da gidince aşırı geriliyorum. Napabilirim? Bu dönemi nasıl atlattınız?