canselkrtt oğlumda 7 aylık su içmeye başladı.Ben bol su içiyordum sussuz kalmasın diye.Bir gün yine suyu dikledim kafaya içiyordum o da bana öyle bir baktı kaldı.Dedim tmm şimdi içecek 😂 biberonla verdim ve şükür o gün bugündür su içme yarışı yapıyoruz 😂 11 a