yigitinnnannesii gayet normalll endise etmeyin…suan onun icin cok acayip bi durum bambaska seyler tadiyor …bi anda sevmesi zor.her bebek farklidir bide.mesela buyuk kizim eline alir inceler koklar sekline semaline bile bakardi.secerdi bazi seyleri.kucugum ise her seyi hic bakmadan bazen agzina almanin derdinde…ama buyugumun huyu oyleydi yani yememezlik de yapmadi yedi buyudukce simdi neler nelee yiyor😊